Blaner Attila

Blaner
Attila

Attila marketingje

Tamás László

Tamás
László

László marketingje

Horváth Lajos

Horváth
Lajos

Lajos marketingje

Fülöp Zoltán

Fülöp
Zoltán

Zoltán marketingje

Wábits Viki

Wábits
Viki

Viki marketingje

Varga Zoli

Varga
Zoli

Zoli marketingje

Szabó Szabolcs

Szabó
Szabolcs

Szabolcs marketingje

Dóka Károly

Dóka
Károly

Károly marketingje

További MFP tagok:

A Te reklámköltésed fele is kidobott pénz?

És tudod, hogy melyik fele?

Miért van az, hogy egyes embereknek, bármihez is nyúlnak, ahogy mondani szokás, a keze között minden arannyá változik? Biztos Te is ismersz ilyen „szerencsefiát”.
A legtöbben csak irigykedve nézünk rájuk, és jó magyar szokás szerint nem az okokat keressük, amiért ezek az emberek ilyen sikeresek, hanem elméleteket gyártunk arról, hogy ők tuti nem tisztességesek, biztos csak szerencséjük volt, stb.

Valahogy ugyanígy van ez a marketinggel is. Vannak cégvezetők, akik bármilyen marketing eszközhöz, technikához nyúlnak, egyszerűen működik.
Vajon ez tényleg csak szerencse kérdése?

Nem hiszem.

Én úgy látom, hogy azok a cégvezetők sikeresek a marketingben, akik tudatosan marketingeznek. Nemcsak egy-egy ötletet lopnak el, nemcsak egy-egy trükköt alkalmaznak, hanem csúnya, de annál inkább divatos szóval élve, stratégiában gondolkodnak.

Mit jelent a „stratégiai gondolkodás”?

Olyan jól felépített, tudatos marketing rendszer kialakítását, amelynek köszönhetően a marketing és reklámozás többé nem egy orosz rulett. Nincs benne több rizikó, nem veszítesz vele, hanem csak profitálsz belőle.


Kíváncsi vagy, hogy mi kell egy ilyen nyerő szelvényhez?

Töltsd ki az alábbi tesztet, és ha mindenre „igennel” tudsz válaszolni, akkor Te valóban stratégiai gondolkodó vagy. És ha így van, minden esélyed megvan, hogy a céged igazán sikeres legyen.

Ha vannak „nem” válaszaid is, akkor pedig gondolkozz el azon, mit tehetnél azért, hogy ezeket a hiányosságokat pótold, és kihozd a marketingedből és cégedből is a maximumot.

Jó megmérettetést!

A sikeres marketing 9 pontja

  1. Jól ismerem a célpiacom, tudom, hogy kinek a legjobb megoldás az én termékem/szolgáltatásom.

    Igen / nem

  2. Pontosan tudom, hogy az én célpiacom hol tájékozódik, így tudom, hogy őket hogyan érhetem el a leghatékonyabban.

    Igen / nem

  3. Annyira ismerem a vevőim gondolatait, problémáit, vágyait, és azt, hogy ezeket hogyan fejezik ki, hogy bármikor tudok olyan szívhez szóló reklámszöveget írni, amit minden vevőm magáénak érez.

    Igen / nem

  4. Tudok mondani legalább 1 olyan előnyt a cégemmel, termékemmel/szolgáltatásommal kapcsolatban, ami engem határozottan megkülönböztet a versenytársaimtól, és ez nem a minőség és rugalmasság.

    Igen / nem

  5. Ezeket az előnyöket minden vevőm, vagy lehetséges vevőm ismeri, hiszen mindenhol, ahol kommunikálok (honlap, hirdetés, ügyfélszolgálat, stb.) ezeket hangsúlyozom.

    Igen / nem

  6. Van több olyan eszközöm, amivel elérem, hogy többet költsön nálam a vevő, mint amit tervezett.

    Igen / nem

  7. Kialakítottam egy olyan vevőszerző-értékesítő gépezetet, ami önállóan működik, így nem kell folyamatosan ügyfelek után szaladgálnom.

    Igen / nem

  8. Olyan értékes „csalim” van, amivel legalább 40 %-ban regisztrálnak az érdeklődőim.

    Igen / nem

  9. Mivel tudom, hogy sokkal olcsóbb a már megszerzett, régi vevőket újra és újra visszacsábítani, ezért a régi vevőimmel rendszeresen, előre megtervezett módon foglalkozom. Velük folyamatosan kommunikálok.

    Igen / nem

Érdekel a program

„Annak javaslom, aki már sokat olvasott, de elakadt a megvalósításban! Réka és a csoporttagok most elég inspirációt adhatnak, hogy tényleg működőképes marketing rendszere legyen!”

Hirschler András


Hunet Kft. www.hunetkft.hu

„A konkurenseimnek NEM ajánlom!A többi kkv számára viszont szükséges, ha haladni
akarnak előre,ráadásul azonnal mérhető eredményeket hoz”

Mező Mónika


Peak Hungary Kft.
www.peakgirl.hu

 

„Az eredmények alapján mondhatom bátran, hogy a tréningnek köszönhetően működik most (jól) a cégünk.”

Oprea Iulia

Tiroli Álláskereső
www.tiroli.hu

 

Úgy érzem magam, mint egy Shaolin szerzetes, aki egy év tanulás után kilépve a kolostor kapuján olyan titkos tudás birtokában van, ami ’legyőzhetetlenné’ teszi.

Több, mint tíz éve tanulok marketinget, PR-t és a kommunikáció mindenféle formáját az értékesítéstől kezdve a tárgyalástechnikán át az eladástechnikáig, mert tudom, hogy egyetlen üzlet sem működik mindezek nélkül. Azonban egy iskola, egyetlen könyv sem adott még ilyen biztos és valóban gyakorlatias, használható ismeretet, mint a marketing Fitnessz Programon megszerzett „Feketeöves Marketinges” címmel járó tudás…

Fülöp Zoltán

feketeöves marketinges,
2008-ban az Év Marketingese Díj nyertese
www.reklamtolacimlapig.hu

Ajánlom azoknak a cégvezetőknek, akik rengeteg időt töltöttek már el a marketing ismereteik bővítésével, de a megvalósítás állandó napi problémaként lebeg felettük.

Szabó Szabolcs

ügyvezető
Grimex Magyarország Kft.

A konkurenciának kérném idézni:
Egy olyan csoportos foglalkozás, amibe kár belekezdeni, mert kidobott pénz, és mert az iparágban van már, aki elvégezte.

Varga Zoltán

Divian-Mega Kft.

Ha kicsit is bizonytalan jelenlegi marketingjében, jelenleg nem tudok jobb megoldást ajánlani, mint a "Program"! Ha akarja, itt megtanulhatja, hogyan járjon a jövő útján.

Dóka Károly

ügyvezető
Fagépszer Kft.
www.fagepszer.hu

Köszönöm, csak a konkurenciám ne tudja meg, hogy ennek a tréningnek köszönhető az az irdatlan gyors fejlődés, amin a cég az elmúlt időben átment.
Ne haragudj, de nem vállalom a nevem, mert valóban félek, hogy a konkurenciám megtudja…

Még egyszer nagyon köszönöm a 9 hónap alatt, Tőled és az MFP-től kapott rengeteg hasznos ötletet és útmutatást. Azt hiszem ez a tanfolyam volt az utóbbi időszakban a legjobb leghasznosabb befektetésem☺

Bató Zsolt

tulajdonos
Bató Motors Kft.

Ha szeretne egy teljes, átfogó képet arról, hogyan kell egy céget felfuttatni, profivá varázsolni és konkurenciára immunissá tenni, akkor ezt ne hagyja ki!

Kálmán István

ügyvezető
ICDI Kft.
www.icdi.hu