Blaner Attila

Blaner
Attila

Attila marketingje

Tamás László

Tamás
László

László marketingje

Horváth Lajos

Horváth
Lajos

Lajos marketingje

Fülöp Zoltán

Fülöp
Zoltán

Zoltán marketingje

Wábits Viki

Wábits
Viki

Viki marketingje

Varga Zoli

Varga
Zoli

Zoli marketingje

Szabó Szabolcs

Szabó
Szabolcs

Szabolcs marketingje

Dóka Károly

Dóka
Károly

Károly marketingje

További MFP tagok:

Blaner Attila marketing munkássága

(2014-ben az Év Marketingese díj nyertese)

Cég: Opera Ékszerszalon
http://www.eujewel.com/

Mi volt a problémám?

Mivel nagyon egysíkú volt a marketing tevékenységem, egyszerű volt lemásolni. Megjelent egy konkurencia, aki a "szisztéma" minden elemét lemásolta, és nagyon csúnyán kihúzta alólam a talajt. (persze azért az is kellett, hogy későn kapcsoltam, későn kezdtem el cselekedni)

Odáig fajult a dolog, hogy filléres anyagi problémáim voltak.Az első Marketing Expo belépőmet is jól meg kellett gondolnom, az akkor komoly befektetés volt. Ott hallottam először a Fitneszről. Ott jelentkeztem a Fitnesz bemutató órájára. Réka már ott is nagyon meggyőző volt.

Havi fizetést választottam, mivel az elején nem is tudtam volna mást. Az első néhány havi díjat komoly megerőltetés volt kifizetni, a későbbieket már kevésbé.

Miben segített a program?

Kaptam egy teljes képet arról, hogy mit kell/kellene csinálni cégem marketingjével, de ez csak az egyik fele.
Tíz hasonszőrű cégvezetővel tettem mindezt. Végig, egymást segítve-támogatva. Már csak ez a mastermind csoport egy komoly érték!

Közben pedig Réka, amellett, hogy kiváló tanár volt, coachként is funkcionált egy teljes évig, bármikor lehetett kérdezni, véleményét kikérni egy adott dologról.

A lényeg, hogy most már tudatosan marketingezem, marketing szemüveggel nézem a világot.

Változás-eredmények

A forgalmamat két év alatt háromszoroztuk, nem sokkal nagyobb marketingköltés mellett!

Abból a helyzetből, hogy pár hónapon belül esélyes volt az, hogy ha nem is bezárnom, de szűkülnöm kellett volna, most a megnövekedett forgalomnak köszönhetően képes voltam beruházni új eszközökbe, rengeteg dolgot fejlesztettem informatikailag, gyártás-technológiailag, árukészletbe, stb. Idén januárban, képes voltam kihasználni a lehetőséget, amikor felajánlottak bérlésre egy húsz éve működő komplett gyártó-nagyker céget, gépparkkal, katalógussal, kínálattal, és főleg vevőbázissal, ami szinte a teljes magyar ékszerbolt-ötvös hálózatot magában foglalja. Most ennek a felfejlesztésével foglalkozom.

Az eredeti üzletemben pedig ma a legnagyobb problémám, hogy még a régi infrastruktúrával próbáljuk lekezelni a jócskán megnövekedett forgalmat, ami bár mindenkinek ilyen problémát kívánok, de azért megoldandó probléma.

Most szervezetfejlesztési tanfolyamra kezdek járni, és ilyen könyveket kezdek olvasni.

Javaslom, hogy a Fitnesz elvégzése után még időben kezdj el foglalkozni a szervezetfejlesztéssel is! :)

 

„Annak javaslom, aki már sokat olvasott, de elakadt a megvalósításban! Réka és a csoporttagok most elég inspirációt adhatnak, hogy tényleg működőképes marketing rendszere legyen!”

Hirschler András


Hunet Kft. www.hunetkft.hu

„A konkurenseimnek NEM ajánlom!A többi kkv számára viszont szükséges, ha haladni
akarnak előre,ráadásul azonnal mérhető eredményeket hoz”

Mező Mónika


Peak Hungary Kft.
www.peakgirl.hu

 

„Az eredmények alapján mondhatom bátran, hogy a tréningnek köszönhetően működik most (jól) a cégünk.”

Oprea Iulia

Tiroli Álláskereső
www.tiroli.hu

 

Úgy érzem magam, mint egy Shaolin szerzetes, aki egy év tanulás után kilépve a kolostor kapuján olyan titkos tudás birtokában van, ami ’legyőzhetetlenné’ teszi.

Több, mint tíz éve tanulok marketinget, PR-t és a kommunikáció mindenféle formáját az értékesítéstől kezdve a tárgyalástechnikán át az eladástechnikáig, mert tudom, hogy egyetlen üzlet sem működik mindezek nélkül. Azonban egy iskola, egyetlen könyv sem adott még ilyen biztos és valóban gyakorlatias, használható ismeretet, mint a marketing Fitnessz Programon megszerzett „Feketeöves Marketinges” címmel járó tudás…

Fülöp Zoltán

feketeöves marketinges,
2008-ban az Év Marketingese Díj nyertese
www.reklamtolacimlapig.hu

Ajánlom azoknak a cégvezetőknek, akik rengeteg időt töltöttek már el a marketing ismereteik bővítésével, de a megvalósítás állandó napi problémaként lebeg felettük.

Szabó Szabolcs

ügyvezető
Grimex Magyarország Kft.

A konkurenciának kérném idézni:
Egy olyan csoportos foglalkozás, amibe kár belekezdeni, mert kidobott pénz, és mert az iparágban van már, aki elvégezte.

Varga Zoltán

Divian-Mega Kft.