Blaner Attila

Blaner
Attila

Attila marketingje

Tamás László

Tamás
László

László marketingje

Horváth Lajos

Horváth
Lajos

Lajos marketingje

Fülöp Zoltán

Fülöp
Zoltán

Zoltán marketingje

Wábits Viki

Wábits
Viki

Viki marketingje

Varga Zoli

Varga
Zoli

Zoli marketingje

Szabó Szabolcs

Szabó
Szabolcs

Szabolcs marketingje

Dóka Károly

Dóka
Károly

Károly marketingje

További MFP tagok:

Fülöp Zoltán marketing munkássága

www.reklamtolacimlapig.hu


Mi volt az MFP előtt a legnagyobb problémád?

Amikor belevágtam még egy másik cégben voltam tulajdonrészem. Azt szerettem volna, hogy nélkülem is sikeresen működjön a cég, azaz ne kelljen állandóan benne dolgoznom,

a másik pedig hogy valóra válthassam az álmom és PR tanácsadó legyek, aki segít készpénzt érő nevet építeni a cégeknek, hogy elérjék a nekik járó anyagi és erkölcsi elismerést.


Mi változott a cégedben a Marketing Fitnesz Program során?

A Marketing Fitnesz Program elején nem vágtam bele egyből a megvalósításnak, úgy gondoltam, hogy megismerem és megértem a teljes képet, és utána kezdek neki a munkának.

És ez így is történt: az utolsó hónapokban gatyába ráztam a céget a tanultak alapján, és ha azzal végeztem, akkor nekivágok a PR tanácsadásnak.

Mit valósítottam meg?

Sikerült annyira rendben raknom a marketinget, hogy elindíthassam a PR tanácsadói pályám:

  • Lett belépő termékem, amivel könnyebben szereztem új vevőt, és lettek magasabb áru termékeim, hogy növeljem az 1 főre jutó árbevételt.
  • Készítettünk egy katalógust, amibe beletettünk minden olyan információt, ami szükséges ahhoz, hogy a cég rendeljen. Ez lett a csalink. Ha egy ilyen katalógus ma a cég kezébe kerül, akkor már nem kérdés az ár… pedig nem voltunk olcsók.
  • A katalógust csaliként is használtuk. Készítettünk egy DM levélsorozatot, aminek a célja az volt, hogy a cégek vezetői kérjék a katalógust. A cégek 20 %-a kérte a kiadványt.
  • 2008. márciusában megnyertem az ÉV MARKETINGESE DÍJAT. Itt kezdődött a második életem.
  • 2008. októberében pedig már ott álltam a Gazdag Tanácsadó Konferencián 200 hallgatónak beszéltem a PR jelentőségéről
  • És ezzel elindultam egy felfelé ívelő pályán, amit most már tudatosan, a Marketing Fitnesz programban tanultak alapján fejlesztek tovább.

„Annak javaslom, aki már sokat olvasott, de elakadt a megvalósításban! Réka és a csoporttagok most elég inspirációt adhatnak, hogy tényleg működőképes marketing rendszere legyen!”

Hirschler András


Hunet Kft. www.hunetkft.hu

„A konkurenseimnek NEM ajánlom!A többi kkv számára viszont szükséges, ha haladni
akarnak előre,ráadásul azonnal mérhető eredményeket hoz”

Mező Mónika


Peak Hungary Kft.
www.peakgirl.hu

 

„Az eredmények alapján mondhatom bátran, hogy a tréningnek köszönhetően működik most (jól) a cégünk.”

Oprea Iulia

Tiroli Álláskereső
www.tiroli.hu

 

Úgy érzem magam, mint egy Shaolin szerzetes, aki egy év tanulás után kilépve a kolostor kapuján olyan titkos tudás birtokában van, ami ’legyőzhetetlenné’ teszi.

Több, mint tíz éve tanulok marketinget, PR-t és a kommunikáció mindenféle formáját az értékesítéstől kezdve a tárgyalástechnikán át az eladástechnikáig, mert tudom, hogy egyetlen üzlet sem működik mindezek nélkül. Azonban egy iskola, egyetlen könyv sem adott még ilyen biztos és valóban gyakorlatias, használható ismeretet, mint a marketing Fitnessz Programon megszerzett „Feketeöves Marketinges” címmel járó tudás…

Fülöp Zoltán

feketeöves marketinges,
2008-ban az Év Marketingese Díj nyertese
www.reklamtolacimlapig.hu

Ajánlom azoknak a cégvezetőknek, akik rengeteg időt töltöttek már el a marketing ismereteik bővítésével, de a megvalósítás állandó napi problémaként lebeg felettük.

Szabó Szabolcs

ügyvezető
Grimex Magyarország Kft.

A konkurenciának kérném idézni:
Egy olyan csoportos foglalkozás, amibe kár belekezdeni, mert kidobott pénz, és mert az iparágban van már, aki elvégezte.

Varga Zoltán

Divian-Mega Kft.

Ha kicsit is bizonytalan jelenlegi marketingjében, jelenleg nem tudok jobb megoldást ajánlani, mint a "Program"! Ha akarja, itt megtanulhatja, hogyan járjon a jövő útján.

Dóka Károly

ügyvezető
Fagépszer Kft.
www.fagepszer.hu

Köszönöm, csak a konkurenciám ne tudja meg, hogy ennek a tréningnek köszönhető az az irdatlan gyors fejlődés, amin a cég az elmúlt időben átment.
Ne haragudj, de nem vállalom a nevem, mert valóban félek, hogy a konkurenciám megtudja…

Még egyszer nagyon köszönöm a 9 hónap alatt, Tőled és az MFP-től kapott rengeteg hasznos ötletet és útmutatást. Azt hiszem ez a tanfolyam volt az utóbbi időszakban a legjobb leghasznosabb befektetésem☺

Bató Zsolt

tulajdonos
Bató Motors Kft.

Ha szeretne egy teljes, átfogó képet arról, hogyan kell egy céget felfuttatni, profivá varázsolni és konkurenciára immunissá tenni, akkor ezt ne hagyja ki!

Kálmán István

ügyvezető
ICDI Kft.
www.icdi.hu