
www.reklamtolacimlapig.hu
Mi volt az MFP előtt a legnagyobb problémád?
Amikor belevágtam még egy másik cégben voltam tulajdonrészem. Azt szerettem volna, hogy nélkülem is sikeresen működjön a cég, azaz ne kelljen állandóan benne dolgoznom,
a másik pedig hogy valóra válthassam az álmom és PR tanácsadó legyek, aki segít készpénzt érő nevet építeni a cégeknek, hogy elérjék a nekik járó anyagi és erkölcsi elismerést.
Mi változott a cégedben a Marketing Fitnesz Program során?
A Marketing Fitnesz Program elején nem vágtam bele egyből a megvalósításnak, úgy gondoltam, hogy megismerem és megértem a teljes képet, és utána kezdek neki a munkának.
És ez így is történt: az utolsó hónapokban gatyába ráztam a céget a tanultak alapján, és ha azzal végeztem, akkor nekivágok a PR tanácsadásnak.
Mit valósítottam meg?
Sikerült annyira rendben raknom a marketinget, hogy elindíthassam a PR tanácsadói pályám:
- Lett belépő termékem, amivel könnyebben szereztem új vevőt, és lettek magasabb áru termékeim, hogy növeljem az 1 főre jutó árbevételt.
- Készítettünk egy katalógust, amibe beletettünk minden olyan információt, ami szükséges ahhoz, hogy a cég rendeljen. Ez lett a csalink. Ha egy ilyen katalógus ma a cég kezébe kerül, akkor már nem kérdés az ár… pedig nem voltunk olcsók.
- A katalógust csaliként is használtuk. Készítettünk egy DM levélsorozatot, aminek a célja az volt, hogy a cégek vezetői kérjék a katalógust. A cégek 20 %-a kérte a kiadványt.
- 2008. márciusában megnyertem az ÉV MARKETINGESE DÍJAT. Itt kezdődött a második életem.
- 2008. októberében pedig már ott álltam a Gazdag Tanácsadó Konferencián 200 hallgatónak beszéltem a PR jelentőségéről
- És ezzel elindultam egy felfelé ívelő pályán, amit most már tudatosan, a Marketing Fitnesz programban tanultak alapján fejlesztek tovább.