Blaner Attila

Blaner
Attila

Attila marketingje

Tamás László

Tamás
László

László marketingje

Horváth Lajos

Horváth
Lajos

Lajos marketingje

Fülöp Zoltán

Fülöp
Zoltán

Zoltán marketingje

Wábits Viki

Wábits
Viki

Viki marketingje

Varga Zoli

Varga
Zoli

Zoli marketingje

Szabó Szabolcs

Szabó
Szabolcs

Szabolcs marketingje

Dóka Károly

Dóka
Károly

Károly marketingje

További MFP tagok:

Kling Péter marketing munkássága

www.munkavedelem.biz
www.munkavedelmioktatas.hu

Mi volt az MFP előtt a legnagyobb problémád?

A www.munkavedelem.biz oldalam már a Marketing Fitnesz Program előtt is folyamatosan hozta a jó vevőket, de úgy éreztem, hogy még tovább lehetne fejleszteni a marketingem, még többet ki lehetne hozni a munkavédelmi szolgáltatásomból.

A célom az volt, hogy automata vevőszerző gépezetet alakítsak ki az 1-50 fős cégek kiszolgálására. Ennek egy része, hogy előfizetéses terméket hozzak létre a nagy létszámú irodai alkalmazottat foglalkoztató cégek és intézmények részére.

Mi változott a cégedben a Marketing Fitnesz Program során?

2 legsikeresebb marketing kampányom 2008-ban:

1.)„ Önkiszolgáló munkavédelmi oktatás” (www.munkavedelmioktatas.hu) csali és előfizetéses info-termék bevezetése

Megtaláltam egy réspiacot, az „irodai dolgozók” piacát. Nekik ideális az online oktatás, mert hozzá vannak szokva a számítógép használatához, ezen kívül a foglalkoztatottak min. 30 %-át teszik ki az irodai dolgozók. Nem kell egy teremben összegyűjteni a csapatot, hanem minden kolléga kap egy linket, ahol megnézi a videókat, kitölti a tesztet, majd ebből generálódik egy oktatási napló, amivel igazolni lehet az oktatást. Az első letöltések ingyenesek.

A következő marketing eszközöket használtam:

  • PR (HVG-online, Hr portál, Kamarűl hírlevelei)
  • Keresztmarketing
  • online DM saját listára
  • Linkmarketing
  • ADwords
  • személyes eladás

A kampányban 2 hónap alatt 450 cég regisztrált. A levélsorozat átfutása 50 nap, de még a cégek végig sem értek a hírlevelek elolvasásának, amikor már 500.000 Ft értékű "Garantált biztonság" csomag megrendelés jött innen.

„Annak javaslom, aki már sokat olvasott, de elakadt a megvalósításban! Réka és a csoporttagok most elég inspirációt adhatnak, hogy tényleg működőképes marketing rendszere legyen!”

Hirschler András


Hunet Kft. www.hunetkft.hu

„A konkurenseimnek NEM ajánlom!A többi kkv számára viszont szükséges, ha haladni
akarnak előre,ráadásul azonnal mérhető eredményeket hoz”

Mező Mónika


Peak Hungary Kft.
www.peakgirl.hu

 

„Az eredmények alapján mondhatom bátran, hogy a tréningnek köszönhetően működik most (jól) a cégünk.”

Oprea Iulia

Tiroli Álláskereső
www.tiroli.hu

 

Úgy érzem magam, mint egy Shaolin szerzetes, aki egy év tanulás után kilépve a kolostor kapuján olyan titkos tudás birtokában van, ami ’legyőzhetetlenné’ teszi.

Több, mint tíz éve tanulok marketinget, PR-t és a kommunikáció mindenféle formáját az értékesítéstől kezdve a tárgyalástechnikán át az eladástechnikáig, mert tudom, hogy egyetlen üzlet sem működik mindezek nélkül. Azonban egy iskola, egyetlen könyv sem adott még ilyen biztos és valóban gyakorlatias, használható ismeretet, mint a marketing Fitnessz Programon megszerzett „Feketeöves Marketinges” címmel járó tudás…

Fülöp Zoltán

feketeöves marketinges,
2008-ban az Év Marketingese Díj nyertese
www.reklamtolacimlapig.hu

Ajánlom azoknak a cégvezetőknek, akik rengeteg időt töltöttek már el a marketing ismereteik bővítésével, de a megvalósítás állandó napi problémaként lebeg felettük.

Szabó Szabolcs

ügyvezető
Grimex Magyarország Kft.

A konkurenciának kérném idézni:
Egy olyan csoportos foglalkozás, amibe kár belekezdeni, mert kidobott pénz, és mert az iparágban van már, aki elvégezte.

Varga Zoltán

Divian-Mega Kft.

Ha kicsit is bizonytalan jelenlegi marketingjében, jelenleg nem tudok jobb megoldást ajánlani, mint a "Program"! Ha akarja, itt megtanulhatja, hogyan járjon a jövő útján.

Dóka Károly

ügyvezető
Fagépszer Kft.
www.fagepszer.hu

Köszönöm, csak a konkurenciám ne tudja meg, hogy ennek a tréningnek köszönhető az az irdatlan gyors fejlődés, amin a cég az elmúlt időben átment.
Ne haragudj, de nem vállalom a nevem, mert valóban félek, hogy a konkurenciám megtudja…

Még egyszer nagyon köszönöm a 9 hónap alatt, Tőled és az MFP-től kapott rengeteg hasznos ötletet és útmutatást. Azt hiszem ez a tanfolyam volt az utóbbi időszakban a legjobb leghasznosabb befektetésem☺

Bató Zsolt

tulajdonos
Bató Motors Kft.

Ha szeretne egy teljes, átfogó képet arról, hogyan kell egy céget felfuttatni, profivá varázsolni és konkurenciára immunissá tenni, akkor ezt ne hagyja ki!

Kálmán István

ügyvezető
ICDI Kft.
www.icdi.hu