Dóka Károly

Dóka
Károly

Károly marketingje

Mit érdemes tudnod Rékáról?

Réka marketinges pályafutását egy hazai nagykereskedelmi cég marketingeseként kezdte, majd 5 évig a Tesco marketingosztályán elemzésekkel és piackutatással foglalkozott, később pedig marketingkommunikációs vezető lett.

Vezetőként volt alkalma a gyakorlatban is találkozni minden marketing eszközzel és csatornával, legyen szó hirdetésről, tévéreklámról vagy óriásplakátról, így nem csak a tankönyvekből szerzett tudására támaszkodik.

12 éve dolgozik a Marketing Commando népszerű tanácsadójaként, és remekül ért ahhoz, hogy zseniális gyakorlati tanácsokkal ültesse be a marketinget a cégvezetők mindennapos éltébe, rutinjába.

Ő tudja a legjobban, milyen technikákat érdemes átvennie a nagycégektől egy KKV-nek, és miket szigorúan tilos, hogy a marketing ne pénzkidobás legyen, hanem a legjobb befektetés, ami tökéletes pontossággal meghozza a sikert a cégeknek.

„Szeresd, amit csinálsz!” - vallja Réka, és marketing iránti lelkesedését úgy adja át a cégeknek, hogy ugyanúgy élvezni tudják, mint ő, mert hiszi, hogy ez minden céget sikerre visz.

Réka társalapítója a már 11 éve sikeresen működő Marketing Fitnesz Programnak.

Programjaiból „fekete öves” marketingesek kerülnek ki, akik felsőfokon ismerik a marketing minden titkát a gyakorlatban is.

Réka legnagyobb erőssége, hogy nem csak fogja a cégvezető kezét egészen addig, amíg a el nem éri a kitűzött sikereit, hanem a cégvezetőket egy életre megtanítja az eredményes marketing fogásokra.

Nyirő Réka

Nyirő
Réka

“Szeresd, amit csinálsz”

A marketing iránti lelkesedését úgy adja át a cégeknek, hogy ugyanúgy élvezni tudják, mint ő, mert hiszi, hogy ez minden céget sikerre visz.

A Marketing Fitnesz Program társalapítója

Wolf Gábor

Wolf
Gábor

Küldetés: a magyarországi mikró-, kis- és középvállatok sikeresebbé tétele a jobb marketing révén.

Gáborról bővebben >>