Blaner Attila

Blaner
Attila

Attila marketingje

Tamás László

Tamás
László

László marketingje

Horváth Lajos

Horváth
Lajos

Lajos marketingje

Fülöp Zoltán

Fülöp
Zoltán

Zoltán marketingje

Wábits Viki

Wábits
Viki

Viki marketingje

Varga Zoli

Varga
Zoli

Zoli marketingje

Szabó Szabolcs

Szabó
Szabolcs

Szabolcs marketingje

Dóka Károly

Dóka
Károly

Károly marketingje

További MFP tagok:

Simon Rita marketing munkássága

Cégnév: Simon és Társai Kft.

Mi volt az MFP előtt a legnagyobb problémád?

2008. februárjában alapítottam a céget és június-július magasságában kezdődött el az igazi üzleti tevékenység. A Selvert és Dr. Ernő László kozmetikumokat forgalmazom Magyarországon a kozmetikusoknak, viszonteladóknak.

A Marketing Fitnesz program előtt is marketinggel foglalkoztam már jó pár éve, ezért tudtam azt, hogy a mai világban ez a terület kimagasló fontosságú. Szakmai tudásom azt mondom, hogy meg volt, de azért kellett még több „kapaszkodó”,mankó, amivel erősíteni tudom a cégemet, pláne induló cégről volt szó, 1-2 fővel.

Akkori fejjel bátor vállalkozásnak mondanám, hogy belevágtam ebbe a nem kis költségű dologba, de úgy gondoltam, hogy ennek, ha jól csinálom, akkor hamar meg kell térülnie. Azt gondolom így utólag, hogy jól döntöttem a szűkös keretek ellenére is.

Eleinte mindent én csináltam a cégen belül és szép sorjában jöttek a kollégák is. 2 márkám van, és a mind a kettő eléggé marketing igényes, sőt mindegyik célcsoportnak máshogy kell „üzenni”.


Mi változott a cégedben a Marketing Fitnesz Program során?

  1. Először is egy piackutatással kezdtünk mindkét márkánál, ebből sok minden kiderült. Nehéz volt az indulás, hiszen a raktárban ott volt a több milliós árukészlet, amit ki kellett pörgetni. A piacra való visszakerülés a Selvert márkával nehéz, de szerencsénkre a 24K ARANY KEZELÉS, egy speciális termék megmentett minket, mivel ilyen összetételben és árban mi vagyunk a piacvezetők, amit a kozmetikusok igazolnak vissza folyamatosan.
  2. Készítettünk a tanultak alapján egy meghívót az arany kezelés oktatására, és minden rendezvényünk megtelik kozmetikusokkal.
    A rendezvény végén pedig kapnak egy aznapi ajánlatot. Igaz, hogy az ajánlat ára nem olcsó, de rendelnek szép számmal.
  3. Több DM kampányt készítettünk, amiből kiderült, hogy a kozmetikusok azt szeretnék, hogy ha segítenénk őket az értékesítésben. Azaz adjunk több marketing eszközt. Ez elég nagy munka, úgyhogy még kidolgozás alatt van.
  4. Adatbázis építés sem egyszerű dolog nálunk, hiszen a Douglas hálózatban értékesítjük a termékeinket. De a Fitnesz Programon ezt is megoldottuk egy jópofa ötlettel… ez hadd maradjon szakmai titok.
  5. PR – ez a kedvencem. Hatalmas hírverést csináltunk a márkának: sztárok, celebek, újságírók, TV. Mindez meghozta a hatását, a forgalom megtöbbszöröződött.



Összegzésül: bár tennivaló akad még, hiszen egy évvel ezelőtt kezdtem el a vállalkozásom, de minden éves célom elértem a Marketing Fitnesz program segítségével.

„Annak javaslom, aki már sokat olvasott, de elakadt a megvalósításban! Réka és a csoporttagok most elég inspirációt adhatnak, hogy tényleg működőképes marketing rendszere legyen!”

Hirschler András


Hunet Kft. www.hunetkft.hu

„A konkurenseimnek NEM ajánlom!A többi kkv számára viszont szükséges, ha haladni
akarnak előre,ráadásul azonnal mérhető eredményeket hoz”

Mező Mónika


Peak Hungary Kft.
www.peakgirl.hu

 

„Az eredmények alapján mondhatom bátran, hogy a tréningnek köszönhetően működik most (jól) a cégünk.”

Oprea Iulia

Tiroli Álláskereső
www.tiroli.hu

 

Úgy érzem magam, mint egy Shaolin szerzetes, aki egy év tanulás után kilépve a kolostor kapuján olyan titkos tudás birtokában van, ami ’legyőzhetetlenné’ teszi.

Több, mint tíz éve tanulok marketinget, PR-t és a kommunikáció mindenféle formáját az értékesítéstől kezdve a tárgyalástechnikán át az eladástechnikáig, mert tudom, hogy egyetlen üzlet sem működik mindezek nélkül. Azonban egy iskola, egyetlen könyv sem adott még ilyen biztos és valóban gyakorlatias, használható ismeretet, mint a marketing Fitnessz Programon megszerzett „Feketeöves Marketinges” címmel járó tudás…

Fülöp Zoltán

feketeöves marketinges,
2008-ban az Év Marketingese Díj nyertese
www.reklamtolacimlapig.hu

Ajánlom azoknak a cégvezetőknek, akik rengeteg időt töltöttek már el a marketing ismereteik bővítésével, de a megvalósítás állandó napi problémaként lebeg felettük.

Szabó Szabolcs

ügyvezető
Grimex Magyarország Kft.

A konkurenciának kérném idézni:
Egy olyan csoportos foglalkozás, amibe kár belekezdeni, mert kidobott pénz, és mert az iparágban van már, aki elvégezte.

Varga Zoltán

Divian-Mega Kft.

Ha kicsit is bizonytalan jelenlegi marketingjében, jelenleg nem tudok jobb megoldást ajánlani, mint a "Program"! Ha akarja, itt megtanulhatja, hogyan járjon a jövő útján.

Dóka Károly

ügyvezető
Fagépszer Kft.
www.fagepszer.hu

Köszönöm, csak a konkurenciám ne tudja meg, hogy ennek a tréningnek köszönhető az az irdatlan gyors fejlődés, amin a cég az elmúlt időben átment.
Ne haragudj, de nem vállalom a nevem, mert valóban félek, hogy a konkurenciám megtudja…

Még egyszer nagyon köszönöm a 9 hónap alatt, Tőled és az MFP-től kapott rengeteg hasznos ötletet és útmutatást. Azt hiszem ez a tanfolyam volt az utóbbi időszakban a legjobb leghasznosabb befektetésem☺

Bató Zsolt

tulajdonos
Bató Motors Kft.

Ha szeretne egy teljes, átfogó képet arról, hogyan kell egy céget felfuttatni, profivá varázsolni és konkurenciára immunissá tenni, akkor ezt ne hagyja ki!

Kálmán István

ügyvezető
ICDI Kft.
www.icdi.hu