Blaner Attila

Blaner
Attila

Attila marketingje

Tamás László

Tamás
László

László marketingje

Horváth Lajos

Horváth
Lajos

Lajos marketingje

Fülöp Zoltán

Fülöp
Zoltán

Zoltán marketingje

Wábits Viki

Wábits
Viki

Viki marketingje

Varga Zoli

Varga
Zoli

Zoli marketingje

Szabó Szabolcs

Szabó
Szabolcs

Szabolcs marketingje

Dóka Károly

Dóka
Károly

Károly marketingje

További MFP tagok:

Varga Zoltán marketing munkássága

Cégnév: Divian-Mega Kft.
Honlapcím: www.divian.hu


Mi volt az MFP előtt a legnagyobb problémád?

Bútorgyártóként az elmúlt időszakban több problémával szembesültem:

  1. Az egyik, hogy nehéz volt új bútorüzletekhez bejutni, hiszen már mindenkinek megvoltak a kialakult beszerzési forrásai.
  2. A régi vevőink közül többen nem ismerték a hatékony eladási technikákat, és ezért nem tudtak növekedni.


A Fitnesz Program előtt új vevőket úgy próbáltunk szerezni, hogy egyszerűen felhívtuk őket. Ha pedig szereztünk egy listát, akkor azonnal küldtünk egy borítékban egy katalógust árakkal. Ez nem volt túl hatékony…

A régi vevőinkkel a kapcsolatot telefonon és személyesen tartottuk, de ez nem volt automata, legtöbbször az értékesítőn múlt, hogy megtörtént-e a telefonhívás vagy sem.

Mi változott a cégedben a Marketing Fitnesz Program során?

  1. Elvégeztük a kutatást a bútorüzletekre és a végfelhasználókra, azaz a lakosságra vonatkozóan is. És akkor jött a megdöbbentő tény: a modern nagy képernyős televíziók nem férnek be a szekrénybe.
    Hát akkor rajta: olyan szekrénysort fejlesztettünk, amibe végre befért a TV.

    Az erre épített kampány teljesen lefoglalta a gyártó kapacitásunkat és 85 %-os forgalomnövekedést hozott.
  2. A régi vevőknek nem csak bútort adtunk el, hanem a Marketing Fitnesz programban tanultakat elkezdtük megtanítani, hogy ők is ügyesebben marketingezzenek.
    Például elkészítettünk nekik egy marketing, menedzsment témájú hírlevél-sorozatot.
  3. Automatizáltuk az új vevő szerzést. Már az új bútorüzleteket nem azzal csábítjuk el, hogy jó a termék, hanem azzal, hogy segítjük őket az értékesítésben is. Ezért létrehoztunk egy olyan oldalt, ahová felraktunk egy csalit. Felíratjuk a hírlevélre és folyamatosan hírlevélben tartjuk vele a kapcsolatot.
  4. Elégedettebb vevőket generálunk azzal, hogy automatizáltuk az értékesítés folyamatát, és nem csak a vásárlásig hall rólunk a vevő, hanem utána sem felejtjük el: például több email-t is kap tőlünk a bútor kiszállításáig.
  5. Névnapi és születésnapi képeslapot is küldünk a régi vevőinknek.
  6. Állandó eszközünkké vált az DM kampány: a lenti grafikon azt mutatja, hogy egy DM levél sorozattal 177 %-os forgalomnövekedést értünk el.




És ezzel még nincs vége: most abban gondolkodunk, hogyan lehetne még jobban segíteni a viszonteladóinkat, hogyan lehetne őket jobban inspirálni a vásárlásra. Ezért tervben van egy klubrendszer és egy törzsvásárlói rendszer kiépítése az idén.

„Annak javaslom, aki már sokat olvasott, de elakadt a megvalósításban! Réka és a csoporttagok most elég inspirációt adhatnak, hogy tényleg működőképes marketing rendszere legyen!”

Hirschler András


Hunet Kft. www.hunetkft.hu

„A konkurenseimnek NEM ajánlom!A többi kkv számára viszont szükséges, ha haladni
akarnak előre,ráadásul azonnal mérhető eredményeket hoz”

Mező Mónika


Peak Hungary Kft.
www.peakgirl.hu

 

„Az eredmények alapján mondhatom bátran, hogy a tréningnek köszönhetően működik most (jól) a cégünk.”

Oprea Iulia

Tiroli Álláskereső
www.tiroli.hu

 

Úgy érzem magam, mint egy Shaolin szerzetes, aki egy év tanulás után kilépve a kolostor kapuján olyan titkos tudás birtokában van, ami ’legyőzhetetlenné’ teszi.

Több, mint tíz éve tanulok marketinget, PR-t és a kommunikáció mindenféle formáját az értékesítéstől kezdve a tárgyalástechnikán át az eladástechnikáig, mert tudom, hogy egyetlen üzlet sem működik mindezek nélkül. Azonban egy iskola, egyetlen könyv sem adott még ilyen biztos és valóban gyakorlatias, használható ismeretet, mint a marketing Fitnessz Programon megszerzett „Feketeöves Marketinges” címmel járó tudás…

Fülöp Zoltán

feketeöves marketinges,
2008-ban az Év Marketingese Díj nyertese
www.reklamtolacimlapig.hu

Ajánlom azoknak a cégvezetőknek, akik rengeteg időt töltöttek már el a marketing ismereteik bővítésével, de a megvalósítás állandó napi problémaként lebeg felettük.

Szabó Szabolcs

ügyvezető
Grimex Magyarország Kft.

A konkurenciának kérném idézni:
Egy olyan csoportos foglalkozás, amibe kár belekezdeni, mert kidobott pénz, és mert az iparágban van már, aki elvégezte.

Varga Zoltán

Divian-Mega Kft.

Ha kicsit is bizonytalan jelenlegi marketingjében, jelenleg nem tudok jobb megoldást ajánlani, mint a "Program"! Ha akarja, itt megtanulhatja, hogyan járjon a jövő útján.

Dóka Károly

ügyvezető
Fagépszer Kft.
www.fagepszer.hu

Köszönöm, csak a konkurenciám ne tudja meg, hogy ennek a tréningnek köszönhető az az irdatlan gyors fejlődés, amin a cég az elmúlt időben átment.
Ne haragudj, de nem vállalom a nevem, mert valóban félek, hogy a konkurenciám megtudja…

Még egyszer nagyon köszönöm a 9 hónap alatt, Tőled és az MFP-től kapott rengeteg hasznos ötletet és útmutatást. Azt hiszem ez a tanfolyam volt az utóbbi időszakban a legjobb leghasznosabb befektetésem☺

Bató Zsolt

tulajdonos
Bató Motors Kft.

Ha szeretne egy teljes, átfogó képet arról, hogyan kell egy céget felfuttatni, profivá varázsolni és konkurenciára immunissá tenni, akkor ezt ne hagyja ki!

Kálmán István

ügyvezető
ICDI Kft.
www.icdi.hu