Ki az EDZŐ?

Ki az EDZŐ?2023-11-16T19:24:58+00:00

“Szeresd amit csinálsz!” – vallja Réka, és marketing iránti lelkesedését úgy adja át a cégeknek, hogy ugyanúgy élvezni tudják, mint ő, mert hiszi, hogy ez minden céget sikerre visz.

Amit egy kisvállalatnak tudnia kell az ügyfelek felé folytatandó marketingről, azt Réka mind tudja, sőt a legtöbb marketing eszközt már mind ki is próbálta, jól ismeri és magabiztosan használja. Sok más tanácsadótól eltérően Réka nem csak marketing tanácsadást adott el életében, hanem kenyértől kezdve a ruhákon át a szolgáltatásokig rengeteg mindent.

Réka marketinges pályafutását egy hazai nagykereskedelmi cég marketingeseként kezdte, majd 5 évig a Tesco marketingosztályán elemzésekkel és piackutatással foglalkozott, később pedig marketingkommunikációs vezető lett.

Vezetőként volt alkalma a gyakorlatban is találkozni minden marketing eszközzel és csatornával, legyen szó hirdetésről, tévéreklámról vagy óriásplakátról, így nem csak a tankönyvekből szerzett tudására támaszkodik.

18 évet dolgozott a Marketing Commando népszerű tanácsadójaként, és remekül ért ahhoz, hogy zseniális gyakorlati tanácsokkal ültesse be a marketinget a cégvezetők mindennapos éltébe, rutinjába.

Ő tudja a legjobban, milyen technikákat érdemes átvennie a nagycégektől egy KKV-nek, és miket szigorúan tilos, hogy a marketing ne pénzkidobás legyen, hanem a legjobb befektetés, ami tökéletes pontossággal meghozza a sikert a cégeknek.

Réka vezetésével a Marketing Fitnesz Program már 17 éve sikeresen működik.

Programjaiból „fekete öves” marketingesek kerülnek ki, akik felsőfokon ismerik a marketing minden titkát a gyakorlatban is.

Réka legnagyobb erőssége, hogy nem csak fogja a cégvezető kezét egészen addig, amíg az el nem éri a kitűzött sikereit, hanem a cégvezetőket egy életre megtanítja az eredményes marketing fogásokra.

„A program közvetlen eredményének tartom azt, hogy a céget pénzügyileg beton stabillá tette.
Ráadásul apró, szinte nem is látszó változtatásokkal és fejlesztésekkel.
Emiatt pedig mai marketing rendszerem a versenytársaim számára láthatatlan és lemásolhatatlan.
Arra viszont a magas elvárásaim ellenére sem számítottam, hogy a program elején leírt 5 éves céljaim közül egyet már a program végére sikerült kipipálni.

Három évet gondolkodtam a Marketing Fitnesz programon. Kár volt.”

Szalai Gabriella
Angolutca
www.angolutca.hu

“A legnagyobb haszna ennek a programnak, hogy végre nem össze-vissza valósítok meg ad-hoc ötleteket, hanem egy ütős struktúra szerint. Az MFP a kötelező GPS a sikeres vállalkozás felé vezető úton!”

Vámos Robi
https://shop.tablacska.hu/

„Belegondolni is borzalmas, mi lett volna, ha kihagyom az MFP-t.
Kis lakótelepi optikaként indultam, amiből ismert és megfizetett brand, a 7 lépéses Taupert Szemvizsgálat érlelődött Réka cég-átalakító programja alatt.

Segítségével kiléphettem az árakciós versenytársak tömegéből. Álom vevőket, folyamatos média jelenlétet, VIP beszállítói tagságot, létszám és forgalom duplázódást, 2017 Év Marketingese díját, valamint máig aktív kapcsolatot ápoló egymást segítő üzleti csapatot nyertem vele.
És még nincs vége…ha dolgozom, máig fülembe csengenek Réka tanító szavai.”

Taupert Szilvia
Széchenyi Optika Szolnok
www.szechenyioptika.hu

Az azonnal alkalmazható eszközöknek és a meglévő eszközök hatékonyabb alkalmazásának köszönhetően túlszárnyaltuk a tervezett növekedéstStabilabb alapokra helyeztem a céget.
Annak javaslom az MFP-t, aki nem egy akar lenni a sok cég közül, hanem az iparágában A cég akar lenni”

Schreiner Balázs
Optimum Partners Kft.
www.nyomtassolcson.hu

„A konkurenseimnek NEM ajánlom! A többi kkv számára viszont szükséges, ha haladni akarnak előre,ráadásul azonnal mérhető eredményeket hoz

Mező Mónika
Peak Hungary Kft.
www.peakshop.hu

„Annak javaslom, aki már sokat olvasott, de elakadt a megvalósításban! Réka és a csoporttagok most elég inspirációt adhatnak, hogy tényleg működőképes marketing rendszere legyen!”

Hirschler András
Hunet Kft.
www.hunetkft.hu

Segített a program abban, hogy bátrabban kezeljem az árakat, hogy új marketingeszközöket vezessek be és hogy többet tudjak a közönségünkről. Konkrét változás az, hogy lett saját jegyrendszerünk, hogy drágábban több jegyet adunk el, hogy sokkal több a megjelenésünk a médiában és bátrabban tervezzük a koncerteket.
A program legnagyobb haszna az, hogy az eddig tulajdonképpen marketing nélkül működő termékünket újabb szintre tudjuk juttatni ezzel a tudással.

Gáncs Andrea
Bár Produkció Kft. – Budapest Bár zenekar
www.budapestbar.hu

Hogyan tudsz jelentkezni a Marketing Fitnesz Program
következő csoportjába?

Töltsd ki ezt a kérdőívet és pár munkanapon belül felvesszük Veled a kapcsolatot, hogy egyeztessük a részleteket.

Kitöltöm >

Hogyan tudsz jelentkezni a Marketing Fitnesz Program
következő csoportjába?

Töltsd ki ezt a kérdőívet és 3 munkanapon belül felvesszük Veled a kapcsolatot, hogy egyeztessük a részleteket.

Kitöltöm >