Kapcsolat2019-04-11T10:49:34+00:00

Jelentkezz az ország első kisvállalati edzésprogramjára!

Égesd le a zsírt, ami eltohonyítja a marketinged, robbantsd le a reklámjaidról a felrakódott súlyfelesleget, és tornáztasd meg az ellustult imázsodat, hogy végre olyan marketinget villanthass a világnak, amire büszke leszel, ami felszabadít Téged és a cégedet is, és amitől az egyetlen dolog, ami hízásnak indul, az a bankszámlád lesz…

Hogyan tudsz jelentkezni a Marketing Fitnesz Program
következő csoportjába?

Itt az idő, hogy REGISZTRÁLJ!

Töltsd ki ezt a kérdőívet és 3 munkanapon belül felvesszük Veled a kapcsolatot, hogy egyeztessük a részleteket.

Kitöltöm >

Ideacentrum Kft. 

1115 Budapest Thallóczy Lajos u 23-25/b

Adószám: 13313261-2-43,

Cégjegyzékszám: 01-09-728886

Email: info@marketingfitnesz.hu

Büszke vagyok azokra, akik elvégezték

a Marketing Fitnesz Programot!

Horváth Szabolcs – www.innvoice.hu

Mi volt az MFP előtt a problémád?

Esetleges, rendszer nélküli marketinget folytattunk. Szerencsés terület a mienk, mivel jó termékeink vannak, még közepes marketinggel is sok sikert tudtunk elérni, viszont éreztem, hogy lehet ezt sokkal jobban csinálni. Csak bizonytalan voltam, hogy hogyan.

Egy iránymutató, edző mindig is hiányzott, aki néha beleszól, merre is kellene továbbhaladni. Hiába volt egy csomó anyagom, egyedül éreztem magam. Csináltunk az elmúlt 16 évben több weboldalt is, de nem volt beazonosítható, hogy mitől működött vagy sem.  Tehát néhány morzsát valósítottunk meg, de nem volt rendszerbe öntve. Például nem tudtunk a vevőkről semmit és nem is gondoltuk, hogy tudnunk kéne.

Közben több Marketing Fitnesz Programossal is találkoztam, és azt tapasztaltam, hogy élmény náluk vásárolni, jó bekerülni náluk a gépezetükbe, hogy ezek a cégek nem átlagosak. Ezért persze mérföldekkel drágábbak is. Úgy gondoltam ezek tudnak valamit. Láttam, hogy ezek a cégek mekkora fejlődésen mentek keresztül. Szóval ez volt az egyik ok, amiért jelentkeztem a programra.

A másik, hogy cégvezetőként nem volt kivel megbeszélnem a céggel, marketinggel kapcsolatos kérdéseimet, problémáimat.

A harmadik, hogy weboldalt többet is csináltunk, nem volt beazonosítható hogy mitől megy vagy sem.

 

Mi az, amit konkrétan a Programnak köszönhetően megváltoztattál, kialakítottál a marketingedben?

 

Az első és legfontosabb, hogy csináltunk, sőt azóta is folyamatosan csináljuk a piackutatást, aminek köszönhetően sokkal többet tudunk vevőinkről, mint előtte, ami hatalmas érték, ezáltal bátrabban és célzottabban tudunk feléjük kommunikálni. Ennek eredményeképp sokkal több aktív használója van a szoftverünk próbaverziójának. Az új érdeklődők közel 90%-át sikerül aktivizálni (korábbi 75-80% körül arányról), azaz elkezdik használni a szoftvert, ami a kulcs ahhoz, hogy később fizető vevők váljanak belőlük.

És ami a legfontosabb, hogy ezt követően az aktív érdeklődők közül az elköteleződők (fizető vevők) számát közel 70-80%-ra emeltük a korábbi 45-50%-ról.

A kiskereskedelmi szoftverünket külön pozicionáltuk, nevet adtunk neki (InnVoice Felhő Boltmenedzser), és egy új metódust építettünk fel az értékesítésre. Emiatt

1. Ennek a szegmensnek külön hirdetünk, aminek köszönhetően több ügyfél jelentkezik, és 3-szor annyi bemutató lehetőségünk van, mint korábban.

2. Sokkal jobban tudjuk szűrni, kvalifikálni az érdeklődőket, így hamarabb meg tudjuk mondani a potenciális ügyfélnek, hogy neki való e a mi szoftverünk vagy sem. Így megkíméljük magunkat a felesleges köröktől.

3. A kiskereskedelmi szoftver bemutató megbeszélésére sokkal felkészültebben megyünk és olyan ajánlatot adunk, ami jobban konvertál(teljesen újfajta ajánlati sablont állítottunk össze).

Tehát több területen (piackutatás, vevőszerzés, ajánlatkövetés) olyan szisztémát tudtunk kialakítani, ami addig nem létezett, és ami hozza is az eredményeket.

Emellett a Fitnesz Program hatalmas önbizalmat adott! Olyan dolgokba is már bátran belevágunk, amikre addig éveket vártunk.

Sajnos tevékenységünkből adódó technikai beállítottságunk olykor hátrány is, csak tökéletest szeretnénk alkotni. A csoportban sikerült elsajátítanom azt a szemléletet, hogy nem kell folyton a tökéletesre törekedni a marketingben, csak egyszerűen el kell kezdeni vele foglalkozni. „Sajnos” a marketing nem egy digitális gépezet, ahol minden mindig kiszámítható. Az eszközök nem mindig sikerültek elsőre tökéletesre, viszont rengeteget tanulunk belőle és bármikor alakíthatunk az igényeknek megfelelően, mert most már tudjuk az irányt.

Nem mellesleg növekedtek a bevételek is, amiket igyekszünk a céges infrastruktúra fejlesztésre fordítani.

Szalai Gabriella – www.angolutca.hu

Mi volt az MFP előtt a problémád?

A Marketing Fitnesz Program előtt a bevételeink nem voltak egyenletesek, ami folyamatos stresszt okozott. Kívülről mindenki azt hitte, hogy a cég nagyon sikeres, és csak én láttam belülről, hogy a megélhetésünk az időszakos promóciók sikerétől függött. Ráadásul a program ára jóval átlépte a lélektani határomat, így csak úgy mertem belevágni, hogy külön promóciót terveztem rá. És emiatt rengeteget is vártam tőle.

 

Miben segített a program?

A program abban segített, hogy az alaptevékenységünkből származó bevételeket rendszeressé tette, így az időszakos promóciók mehettek a fejlesztésre – annak ellenére, hogy a program alatt új munkatársat is fel kellett vennünk. A programtól kapott lendületnek köszönhetően ez alatt az év alatt olyan online termékeket fejlesztettem ki, amelyek azóta is gyönyörűen termelik a bevételt, minimális befektetéssel. Plusz az alaptermékeinket, az angol tanulókártyáinkat csúcsra fejlesztettem a hozzájuk adott modern, ingyenes kiegészítőkkel – vagyis olyan belépési korlátot raktam a piacra, ami versenytársaknak, új belépőknek szinte megugorhatatlan. Magyarul: hosszú távra bebiztosítottam a pozíciómat a piacon.

A program elején az egyik kitűzött célom a cégem megduplázása volt. És bár „csak” 85%-os növekedést sikerült produkálni, azért az év végén nem nagyon búslakodtam emiatt. Viszont az számomra egyértelmű, hogy mindez egyedül nem ment volna. Kellett a nyomás, hogy hónapról-hónapra produkáljak valamit, amit a csapatnak fel tudok mutatni. És kellettek azok a döbbenetes eredmények, amit a többi csapattagtól láttam, a merész döntések, amiket meghoztak, és amelyek cégeket fordítottak meg és futtattak fel.

Milyen konkrét eredményeket értél el a programnak köszönhetően?

 

A program közvetlen eredményének tartom azt, hogy a céget pénzügyileg betonstabillá tette. Ráadásul apró, szinte nem is látszó változtatásokkal és fejlesztésekkel, ami miatt a mai marketing rendszerem a versenytársaim számára láthatatlan és lemásolhatatlan.

És ami a legjobban esik az összes eredmény közül: teljesen elszakadtam a napi operatív munkától. Elutazhatok hetekre, vagy ha akarnék, és nem élvezném annyira, akkor akár le is állhatnék a munkával egy időre, a cég ugyanúgy működni fog. Nélkülem is. De minden eredmény ellenére az MFP programban a legjobb az volt, hogy a kezembe kaptam azt a tudást, amivel akárhány ilyen céget felépíthetek. Az már csak a hab a tortán, hogy a program elején leírt ötéves céljaim közül egyet már a program végére sikerült kipipálni. Erre viszont a magas elvárásaim ellenére sem számítottam.

Három évet gondolkodtam a Marketing Fitnesz programon. Kár volt.

Pálfi Éva – www.palfieva.hu

Korábban rengeteg olyan munkán dolgoztam, amiben nem tudtam úgy kiteljesedni, mint ma. A Marketing Fitnesznek köszönhetem, hogy most minden porcikámmal arra tudok fókuszálni amiben valóban a legerősebb vagyok. És ezt érzi minden ügyfelem, sőt, akiknek dolgozom még azok ügyfelei is. Réka stratégiája nélkül most nem lennék ilyen boldog és sikeres! És hogy néz ki mindez számokban: 4700+ eladott könyv, havonta 2 teltházas workshop, előadások a legerősebb szakmai konferenciákon, top ügyfelek, bevétel az kb. négyszeres és a legfantasztikusabb, hogy 2018-ban végre a 20 éves álmom is megvalósult: saját szervezésű B2W Fesztivál példaértékű előadókkal és 672 résztvevővel”

Schreiner Balázs – www.nyomtassolcson.hu

Mi volt az MFP előtt a problémád?

Igazából 2013 végére, már olyan szintre jutott a cég, amikor para elbukni mindent, főképp valami olyan miatt, ami megelőzhető. Tudtam, hogy ugrani kell egy következő szintre és az MFP az a fórum, ahol erre lehetőségem lesz. Addig egyedül valósítottam meg mindent, hál isten sikeresen, de úgy akartam fejleszteni, hogy van lehetőség interakcióra, van lehetőség a kérdésekre.
Ekkora már megtorpant a kezdeti nagy növekedés, és másban nem láttam lehetőséget, csak hogy a kommunikációnkban fejlesszünk.

És persze nagyon kíváncsi voltam, hogy mások, hasonszőrű cégvezetők hogyan csinálják, vagy ők hogyan látják mindazt, amit én csinálok.

Mi az, amit konkrétan a Programnak köszönhetően megváltoztattál, kialakítottál a marketingedben?

A kezdeti piackutatásnak, felmérésnek  köszönhetően sikerült még jobban megismernünk az ügyfeleket, ami a vevőközpontú gondolkodáshoz elengedhetetlen.

Először is a kutatás alapján megváltoztattuk az arculatunkat. Többek között más lett a munkaruha, az üzletben ugyanakkora táblán, de máshogy nézünk ki. Végre következetesen mindenhol ugyanúgy találkozik velünk az ügyfél. Mondják, hogy egy arculatváltás nem a mérhető kategória, de mióta így nézünk ki, senki nem hív fel minket hogy itt vagyok a Bakáts téren, de hol az üzlet, ami korábban sajnos gyakran előfordult.

Szintén a kutatás alapján újrapozicionáltuk magunkat. Mint általában az iparágban mindenki, mi is kiszolgáltuk a lakosságot és a kisebb irodákat is. Utóbbi szegmens a forgalmunk 10-15%-át adta. Ennek ellenére léptünk egy merészet, és ettől kezdve mi lettünk az AZ ELSŐ LAKOSSÁGI NYOMTATÓKELLÉK WEBÁRUHÁZ.

Ezzel a pozicionálással is azt szeretnénk közvetíteni, hogy mi segítünk, akkor is ha valaki „csak” otthon kinyomtat 3 receptet, vagy a gyerkőcnek egy színezőt.
De a legjobb az egészben, hogy azóta, mióta ezt erőteljesen kommunikáljuk, a kis irodai ügyfelek is többen lettek! Egyszerűen jobban tudnak velünk azonosulni, mint az irodákra specializálódott hasonló cégekkel.

A felmérésből kiderült, hogy valóban szeretik bennünk az ügyfelek, hogy segítünk nekik, hogy soha nem nézzük őket „hülyének”, hogy türelmesen próbáljuk megoldani az összes problémájukat. Ezt követően erre az emberi vonalra is még jobban ráerősítettünk. Nemcsak egy klassz webáruház vagyunk már, hanem jól látható, hogy nálunk emberek dolgoznak. Az ügyfelek ismerik a munkatársakat, mert egyesével bemutattuk őket a Facebookon, a FB fejlécben állandóan ott van csapat fotója, és pl a kiküldött csomagon is fényképpel szerepel az, aki az adott rendelést összeállította. Ennek a személyes kapcsolatnak köszönhetően sok konverziónk van.

A Marketing Fitnesz Program előtt azt hittem, hogy nagyon jó vagyok marketingben, csak fésülnöm kell rajta, ezért is jelentkeztem. A második alkalom után viszont rájöttem, hogy ugyan sok mindent csinálok, nem is rosszul, de hiányzik a következetesség.

És persze a többi résztvevő is folyamatosan inspirált, hogy jobb legyek.

 

Mindezeknek köszönhetően hogyan változott meg az életed?

Mióta rendszerbe tettem a marketinget és persze a cég más területeit is, úgy érzem kevesebb a feladatom, ezért jobban el is tudom végezni azokat, nem kell azon görcsölnöm, hogy mit nem csináltam meg.

Nem kell mindennap bejárnom a cégbe, nyugodtan tudok otthon is dolgozni
Több mindent megengedhetek magamnak mind anyagilag, mind szabadidőben.

Hogyan tudsz jelentkezni a Marketing Fitnesz Program
következő csoportjába?

Itt az idő, hogy REGISZTRÁLJ!

Töltsd ki ezt a kérdőívet és 3 munkanapon belül felvesszük Veled a kapcsolatot, hogy egyeztessük a részleteket.

Kitöltöm >