SIKEREK2021-11-30T06:14:40+00:00

Büszke vagyok azokra, akik elvégezték

a Marketing Fitnesz Programot!

Horváth Szabolcs – www.innvoice.hu

Mi volt az MFP előtt a problémád?

Esetleges, rendszer nélküli marketinget folytattunk. Szerencsés terület a mienk, mivel jó termékeink vannak, még közepes marketinggel is sok sikert tudtunk elérni, viszont éreztem, hogy lehet ezt sokkal jobban csinálni. Csak bizonytalan voltam, hogy hogyan.

Egy iránymutató, edző mindig is hiányzott, aki néha beleszól, merre is kellene továbbhaladni. Hiába volt egy csomó anyagom, egyedül éreztem magam. Csináltunk az elmúlt 16 évben több weboldalt is, de nem volt beazonosítható, hogy mitől működött vagy sem.  Tehát néhány morzsát valósítottunk meg, de nem volt rendszerbe öntve. Például nem tudtunk a vevőkről semmit és nem is gondoltuk, hogy tudnunk kéne.

Közben több Marketing Fitnesz Programossal is találkoztam, és azt tapasztaltam, hogy élmény náluk vásárolni, jó bekerülni náluk a gépezetükbe, hogy ezek a cégek nem átlagosak. Ezért persze mérföldekkel drágábbak is. Úgy gondoltam ezek tudnak valamit. Láttam, hogy ezek a cégek mekkora fejlődésen mentek keresztül. Szóval ez volt az egyik ok, amiért jelentkeztem a programra.

A másik, hogy cégvezetőként nem volt kivel megbeszélnem a céggel, marketinggel kapcsolatos kérdéseimet, problémáimat.

A harmadik, hogy weboldalt többet is csináltunk, nem volt beazonosítható hogy mitől megy vagy sem.

 

Mi az, amit konkrétan a Programnak köszönhetően megváltoztattál, kialakítottál a marketingedben?

 

Az első és legfontosabb, hogy csináltunk, sőt azóta is folyamatosan csináljuk a piackutatást, aminek köszönhetően sokkal többet tudunk vevőinkről, mint előtte, ami hatalmas érték, ezáltal bátrabban és célzottabban tudunk feléjük kommunikálni. Ennek eredményeképp sokkal több aktív használója van a szoftverünk próbaverziójának. Az új érdeklődők közel 90%-át sikerül aktivizálni (korábbi 75-80% körül arányról), azaz elkezdik használni a szoftvert, ami a kulcs ahhoz, hogy később fizető vevők váljanak belőlük.

És ami a legfontosabb, hogy ezt követően az aktív érdeklődők közül az elköteleződők (fizető vevők) számát közel 70-80%-ra emeltük a korábbi 45-50%-ról.

A kiskereskedelmi szoftverünket külön pozicionáltuk, nevet adtunk neki (InnVoice Felhő Boltmenedzser), és egy új metódust építettünk fel az értékesítésre. Emiatt

1. Ennek a szegmensnek külön hirdetünk, aminek köszönhetően több ügyfél jelentkezik, és 3-szor annyi bemutató lehetőségünk van, mint korábban.

2. Sokkal jobban tudjuk szűrni, kvalifikálni az érdeklődőket, így hamarabb meg tudjuk mondani a potenciális ügyfélnek, hogy neki való e a mi szoftverünk vagy sem. Így megkíméljük magunkat a felesleges köröktől.

3. A kiskereskedelmi szoftver bemutató megbeszélésére sokkal felkészültebben megyünk és olyan ajánlatot adunk, ami jobban konvertál(teljesen újfajta ajánlati sablont állítottunk össze).

Tehát több területen (piackutatás, vevőszerzés, ajánlatkövetés) olyan szisztémát tudtunk kialakítani, ami addig nem létezett, és ami hozza is az eredményeket.

Emellett a Fitnesz Program hatalmas önbizalmat adott! Olyan dolgokba is már bátran belevágunk, amikre addig éveket vártunk.

Sajnos tevékenységünkből adódó technikai beállítottságunk olykor hátrány is, csak tökéletest szeretnénk alkotni. A csoportban sikerült elsajátítanom azt a szemléletet, hogy nem kell folyton a tökéletesre törekedni a marketingben, csak egyszerűen el kell kezdeni vele foglalkozni. „Sajnos” a marketing nem egy digitális gépezet, ahol minden mindig kiszámítható. Az eszközök nem mindig sikerültek elsőre tökéletesre, viszont rengeteget tanulunk belőle és bármikor alakíthatunk az igényeknek megfelelően, mert most már tudjuk az irányt.

Nem mellesleg növekedtek a bevételek is, amiket igyekszünk a céges infrastruktúra fejlesztésre fordítani.

Szalai Gabriella – www.angolutca.hu

Mi volt az MFP előtt a problémád?

A Marketing Fitnesz Program előtt a bevételeink nem voltak egyenletesek, ami folyamatos stresszt okozott. Kívülről mindenki azt hitte, hogy a cég nagyon sikeres, és csak én láttam belülről, hogy a megélhetésünk az időszakos promóciók sikerétől függött. Ráadásul a program ára jóval átlépte a lélektani határomat, így csak úgy mertem belevágni, hogy külön promóciót terveztem rá. És emiatt rengeteget is vártam tőle.

 

Miben segített a program?

A program abban segített, hogy az alaptevékenységünkből származó bevételeket rendszeressé tette, így az időszakos promóciók mehettek a fejlesztésre – annak ellenére, hogy a program alatt új munkatársat is fel kellett vennünk. A programtól kapott lendületnek köszönhetően ez alatt az év alatt olyan online termékeket fejlesztettem ki, amelyek azóta is gyönyörűen termelik a bevételt, minimális befektetéssel. Plusz az alaptermékeinket, az angol tanulókártyáinkat csúcsra fejlesztettem a hozzájuk adott modern, ingyenes kiegészítőkkel – vagyis olyan belépési korlátot raktam a piacra, ami versenytársaknak, új belépőknek szinte megugorhatatlan. Magyarul: hosszú távra bebiztosítottam a pozíciómat a piacon.

A program elején az egyik kitűzött célom a cégem megduplázása volt. És bár „csak” 85%-os növekedést sikerült produkálni, azért az év végén nem nagyon búslakodtam emiatt. Viszont az számomra egyértelmű, hogy mindez egyedül nem ment volna. Kellett a nyomás, hogy hónapról-hónapra produkáljak valamit, amit a csapatnak fel tudok mutatni. És kellettek azok a döbbenetes eredmények, amit a többi csapattagtól láttam, a merész döntések, amiket meghoztak, és amelyek cégeket fordítottak meg és futtattak fel.

Milyen konkrét eredményeket értél el a programnak köszönhetően?

 

A program közvetlen eredményének tartom azt, hogy a céget pénzügyileg betonstabillá tette. Ráadásul apró, szinte nem is látszó változtatásokkal és fejlesztésekkel, ami miatt a mai marketing rendszerem a versenytársaim számára láthatatlan és lemásolhatatlan.

És ami a legjobban esik az összes eredmény közül: teljesen elszakadtam a napi operatív munkától. Elutazhatok hetekre, vagy ha akarnék, és nem élvezném annyira, akkor akár le is állhatnék a munkával egy időre, a cég ugyanúgy működni fog. Nélkülem is. De minden eredmény ellenére az MFP programban a legjobb az volt, hogy a kezembe kaptam azt a tudást, amivel akárhány ilyen céget felépíthetek. Az már csak a hab a tortán, hogy a program elején leírt ötéves céljaim közül egyet már a program végére sikerült kipipálni. Erre viszont a magas elvárásaim ellenére sem számítottam.

Három évet gondolkodtam a Marketing Fitnesz programon. Kár volt.

Pálfi Éva – www.palfieva.hu

Korábban rengeteg olyan munkán dolgoztam, amiben nem tudtam úgy kiteljesedni, mint ma. A Marketing Fitnesznek köszönhetem, hogy most minden porcikámmal arra tudok fókuszálni amiben valóban a legerősebb vagyok. És ezt érzi minden ügyfelem, sőt, akiknek dolgozom még azok ügyfelei is. Réka stratégiája nélkül most nem lennék ilyen boldog és sikeres! És hogy néz ki mindez számokban: 4700+ eladott könyv, havonta 2 teltházas workshop, előadások a legerősebb szakmai konferenciákon, top ügyfelek, bevétel az kb. négyszeres és a legfantasztikusabb, hogy 2018-ban végre a 20 éves álmom is megvalósult: saját szervezésű B2W Fesztivál példaértékű előadókkal és 672 résztvevővel”

Schreiner Balázs – www.nyomtassolcson.hu

Mi volt az MFP előtt a problémád?

Igazából 2013 végére, már olyan szintre jutott a cég, amikor para elbukni mindent, főképp valami olyan miatt, ami megelőzhető. Tudtam, hogy ugrani kell egy következő szintre és az MFP az a fórum, ahol erre lehetőségem lesz. Addig egyedül valósítottam meg mindent, hál isten sikeresen, de úgy akartam fejleszteni, hogy van lehetőség interakcióra, van lehetőség a kérdésekre.
Ekkora már megtorpant a kezdeti nagy növekedés, és másban nem láttam lehetőséget, csak hogy a kommunikációnkban fejlesszünk.

És persze nagyon kíváncsi voltam, hogy mások, hasonszőrű cégvezetők hogyan csinálják, vagy ők hogyan látják mindazt, amit én csinálok.

Mi az, amit konkrétan a Programnak köszönhetően megváltoztattál, kialakítottál a marketingedben?

A kezdeti piackutatásnak, felmérésnek  köszönhetően sikerült még jobban megismernünk az ügyfeleket, ami a vevőközpontú gondolkodáshoz elengedhetetlen.

Először is a kutatás alapján megváltoztattuk az arculatunkat. Többek között más lett a munkaruha, az üzletben ugyanakkora táblán, de máshogy nézünk ki. Végre következetesen mindenhol ugyanúgy találkozik velünk az ügyfél. Mondják, hogy egy arculatváltás nem a mérhető kategória, de mióta így nézünk ki, senki nem hív fel minket hogy itt vagyok a Bakáts téren, de hol az üzlet, ami korábban sajnos gyakran előfordult.

Szintén a kutatás alapján újrapozicionáltuk magunkat. Mint általában az iparágban mindenki, mi is kiszolgáltuk a lakosságot és a kisebb irodákat is. Utóbbi szegmens a forgalmunk 10-15%-át adta. Ennek ellenére léptünk egy merészet, és ettől kezdve mi lettünk az AZ ELSŐ LAKOSSÁGI NYOMTATÓKELLÉK WEBÁRUHÁZ.

Ezzel a pozicionálással is azt szeretnénk közvetíteni, hogy mi segítünk, akkor is ha valaki „csak” otthon kinyomtat 3 receptet, vagy a gyerkőcnek egy színezőt.
De a legjobb az egészben, hogy azóta, mióta ezt erőteljesen kommunikáljuk, a kis irodai ügyfelek is többen lettek! Egyszerűen jobban tudnak velünk azonosulni, mint az irodákra specializálódott hasonló cégekkel.

A felmérésből kiderült, hogy valóban szeretik bennünk az ügyfelek, hogy segítünk nekik, hogy soha nem nézzük őket „hülyének”, hogy türelmesen próbáljuk megoldani az összes problémájukat. Ezt követően erre az emberi vonalra is még jobban ráerősítettünk. Nemcsak egy klassz webáruház vagyunk már, hanem jól látható, hogy nálunk emberek dolgoznak. Az ügyfelek ismerik a munkatársakat, mert egyesével bemutattuk őket a Facebookon, a FB fejlécben állandóan ott van csapat fotója, és pl a kiküldött csomagon is fényképpel szerepel az, aki az adott rendelést összeállította. Ennek a személyes kapcsolatnak köszönhetően sok konverziónk van.

A Marketing Fitnesz Program előtt azt hittem, hogy nagyon jó vagyok marketingben, csak fésülnöm kell rajta, ezért is jelentkeztem. A második alkalom után viszont rájöttem, hogy ugyan sok mindent csinálok, nem is rosszul, de hiányzik a következetesség.

És persze a többi résztvevő is folyamatosan inspirált, hogy jobb legyek.

 

Mindezeknek köszönhetően hogyan változott meg az életed?

Mióta rendszerbe tettem a marketinget és persze a cég más területeit is, úgy érzem kevesebb a feladatom, ezért jobban el is tudom végezni azokat, nem kell azon görcsölnöm, hogy mit nem csináltam meg.

Nem kell mindennap bejárnom a cégbe, nyugodtan tudok otthon is dolgozni
Több mindent megengedhetek magamnak mind anyagilag, mind szabadidőben.

JELENTKEZEM >

Blaner Attila
2014 Év Marketingese

Taupert Szilvia
2017 Év Marketingese

Cserháti-Herold Janka
2018 Év Marketingese

Ambrus Barbara
2020
Év Marketingese

Mind a négyen közvetlenül az MFP elvégzése után lettek győztesek.
Ám ennél jóval többet nyertek, cégük sikeres és eredményes azóta is.

Cserháti-Herold Janka – www.hormonmentes.hu

Mi volt az MFP előtt a problémád?

A program előtt igazából a rendszer hiányzott az egész marketingemből. Ösztönösen sok jó dolgot csináltam előtte is, de rengeteg lyuk volt a rendszerben, amit ide-oda kapkodva próbáltam befoltozni. 

Miben segített a program?

A program és Réka megtanított rendszerben kezelni a dolgokat a weboldal felépítésétől, az arculat és a termékkínálat kialakításán át, a vásárlói élmény maximalizálásáig. Olyan módszert és lebontott feladatsorokat, teendőket adott, amelyek segítségével bármikor eljuthatok az ötlettől a sikeres megvalósításig.

Milyen konkrét eredményeket értél el a programnak köszönhetően?

Két konkrét példa az eredményekre:
– a program vége felé indítottam el a 4. online tanfolyami kampányomat (prémium termék) és a Rékától tanult kampánykommunikációs lépések segítségével gyakorlatilag megkétszereződött a jelentkezők száma az előző kampányokhoz képest.
– Szintén konkrét számbeli eredmény, hogy egy későbbi jelentkezési időszak alkalmával az általános kampány mellett meghirdettem jelképes áron, egyszeri ajánlat formájában ugyanazt a tanfolyamot (felújított formában) azok között, akik már elvégezték korábban, tudásfrissítés címszóval. Réka szavai jártak a fejemben, ha csak páran jelentkeznek, az pont párszor párezer forint talált pénz. Az eredmény megdöbbentett: végül 162-en jelentkeztek az elmúlt két év végzettjei közül újra (kb 300 főből), és nagyon örültek a különleges lehetőségnek.

Taupert Szilvia – www.szechenyioptika.hu

Mi volt az MFP előtt a problémád?

Amikor jelentkeztem még 1.5 éves üzleti múlttal sok mindent nem tudtam, de azt igen, hogy más, jobb akarok lenni. Nem akarom azt a szélmalomharcot, amiben éltem. A program ára akkor hihetetlenül soknak tűnt. Utólag viszont úgy látom, hogy döbbenetesen jó befektetés.

 

Miben segített a program?

Itt nem csak elméleti tudást kapsz, mert az ugye kevés megvalósítás nélkül. A csapatnak, a légkörnek, az óriási segítségnyújtásnak köszönhetően itt a gyakorlatban is megvalósítod azokat a feladatokat, amiket egyébként csak halogatnál.

Réka megtanította nekem a vevő fejével való gondolkodás képességét, a kicsi részek helyett egységes egészben való gondolkodás képességét.

Milyen konkrét eredményeket értél el a programnak köszönhetően?

És az eredmények? Kigyomlálódtak az ingyeneshez, akcióshoz szokott problémás vevők. Olyan vevőkörünk alakult ki, amilyenről korábban nem is mertem álmodni. Míg a marketing költségeink csökkentek, cég árbevétele, nyeresége 2 év alatt megduplázódott.

Tehát, ha az iparágad élére vágysz, ha többre vágytál, amikor elkezdted, az MFP-n a helyed. Veszteni nem tudsz vele. Ezt előre aláírom Neked. Jelentkezz!

Számomra vállalkozói életem LEGJOBB döntése volt.

JELENTKEZEM >

Kokas Sándor – www.greenrabbit.hu

Mi volt az MFP előtt a problémád?

Már jó pár éve vállalkoztam, céges terveket készítettem, kalkuláltam és még marketingeztem is, de az akkori bevételi eredményeimmel nem voltam elégedett. Ráadásul a marketingről, mint fogalomról a milliós költségvetés jutott eszembe a hipermarketes szakmai múltam miatt.

Szerettem volna teljesen átlátni a kisvállalati marketing rendszert, mert nekem szükségem volt egy globális rálátásra, hogy maradandót alkothassak.

Miben segített a program?

A Marketing Fitnesz Program egy marketing rendszert adott számomra számos gyakorlati példával. Azonnal be tudtam építeni a cégeimbe, és sokszor inkább odafigyelést, mint anyagi ráfordítást igényelt egy-egy marketing feladat.

Több iparágban van vállalkozásom, és így a marketing rendszert bármelyik cégembe adaptálni tudom.

A szisztéma adta előny volt még, hogy kreatívabbá, egyedibbé tudtam tenni akár a cégemet, akár a kommunikációmat.

Ezáltal fel tudtam építeni az Okos Ovisok Kft-t, és a jelenlegi vállalkozásomba, a Green Rabbit Termékmediátor Kft-t be is sikerült beépíteni a rendszerből elemeket.

A folyamatos tanulás, fejlődés híve vagyok, és a kisvállalati marketing kategóriában az MFP programot találtam a legtartalmasabbnak és leghasználhatóbbnak.

A vállalkozásomban is sok dolgot átemeltünk már az MFP programból, és szemmel látható változásokat lehet észlelni.(például vevőkutatás, arculat,weboldal)

A programot megkoronázza, hogy olyan “gondolati spirálba” kerülsz az MFP-s részvevők által, hogy későbbi nehézségeiddel nem maradsz egyedül majd.
Itt szeretnék köszönetet mondani Nyirő Rékának, a program vezetőjének, aki a program után is még rendelkezésre állt, akár egy mondat, akár egy telefon erejéig.

Blaner Attila – www.ekszerpalota.hu

Kaptam egy teljes képet arról, hogy mit kell/kellene csinálni cégem marketingjével, de ez csak az egyik fele.
Tíz hasonszőrű cégvezetővel tettem mindezt. Végig, egymást segítve-támogatva. Már csak ez a mastermind csoport egy komoly érték!
Közben pedig Réka, amellett, hogy kiváló tanár volt, coachként is funkcionált egy teljes évig, bármikor lehetett kérdezni, véleményét kikérni egy adott dologról.
A lényeg, hogy most már tudatosan marketingezem, marketing szemüveggel nézem a világot.
És nem utolsó sorban a forgalmamat két év alatt háromszoroztuk, nem sokkal nagyobb marketingköltés mellett!

Fülöp Zoltán – www.hirnevugynokseg.hu

Úgy érzem magam, mint egy Shaolin szerzetes, aki egy év tanulás után kilépve a kolostor kapuján olyan titkos tudás birtokában van, ami „legyőzhetetlenné” teszi.
Több, mint tíz éve tanulok marketinget, PR-t és a kommunikáció mindenféle formáját az értékesítéstől kezdve a tárgyalástechnikán át az eladástechnikáig, mert tudom, hogy egyetlen üzlet sem működik mindezek nélkül. Azonban egy iskola, egyetlen könyv sem adott még ilyen biztos és valóban gyakorlatias, használható ismeretet, mint a marketing Fitnessz Programon megszerzett „Feketeöves Marketinges” címmel járó tudás…

Hogyan tudsz jelentkezni a Marketing Fitnesz Program
következő csoportjába?

Itt az idő, hogy REGISZTRÁLJ!

Töltsd ki ezt a kérdőívet és pár munkanapon belül felvesszük Veled a kapcsolatot, hogy egyeztessük a részleteket.

Kitöltöm >